Cilj obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca bio je podizanje svijesti mladih o važnosti novca, financijskog opismenjavanja i financijskog zaključivanja, a FOI je ovim programom želio izaći iz nastavnih okvira i potaknuti studente na učenje financijske pismenosti kroz izvannastavne aktivnosti i učenje od pozvanih predavača iz realnog sektora i od svojih bivših (alumni) studenata koji su ostvarili svoju karijeru u tom području.
Programom, koji je FOI-jev Centar za podršku studentima i razvoj karijera organizirao uz podršku studentskih udruga Business Club i St@k, Studentskim zborom FOI-ja te Knjižnicom FOI-ja i alumni udrugom AMAC FOI, bio je obuhvaćen širok spektar financijskih aspekata, protežući se od kriptovaluta, fintecha do suvremenih strategija upravljanja novcem, pružajući polaznicima sveobuhvatan uvid u dinamičan svijet financija i financijskog tržišta.
Predavanja su tako na FOI-ju održali istaknuti alumni studenti: Nikola Somina voditelj prodaje i marketinga tvrtke Eurizon Asset Management Croatia, Vatroslav Mileusnić, product lead i suosnivač tvrtke Tabu.hr, Ivana Soldatek, financijska savjetnica iz Erste&Steiermärkische banke. Uz njih, FOI je ugostio i niz drugih uspješnih pojedinaca i istaknutih profesionalaca koji se bave nizom poduzetničkih aktivnosti u financijskom sektoru: Hrvoja Ćosića, osnivača jednog od najuspješnijih hrvatskih fintech poduzeća Aircash te Milana Horvata, pionira domaćeg kriptotržišta i osnivača brokerske tvrtke FIMA, a s ulogom poslovnog analitičara upoznala ih je Anita Grgić, poslovna analitičarka iz OTP banke. U porezni sustav RH studente je uvela viša asistentica FOI-ja dr. sc. Marijana Bubanić, a viša asistentica dr. sc. Ivana Đunđek održala je radionicu na temu efikasnog upravljanja osobnim financijama.
Uz pozvana predavanja zvučnih imena iz područja fintecha, kriptovaluta i investicijskih fondova, radionice, na hodnicima FOI-ja u Varaždinu mogla se razgledati i izložba literature na financijske teme naziva „Novčić po novčić…“ autorice Bernarde Kos, a studenti su se natjecali i u CASE STUDY natjecanju u organizaciji FOI-jevog strateškog partnera OTP banke te u online financijskom kvizu, koji su im donijeli i korisne te vrijedne nagrade.
Najbolje rješenje u Case study natjecanju ponudio je tim studenata u sastavu Gabrijela Korpar, Niko Rastija i Matej Gudelj.
Inače, Svjetski tjedan novca je godišnja inicijativa Child & Youth Finance Internationala (eng. CYFI) koji u suradnji s međunarodnom Organizacijom za ekonomsku suradnju i razvoj (eng. OECD) kontinuirano radi na podizanju financijske svijesti kod djece i mladih.